pondělí 29. října 2012

Začínám - asi tak po páté

Od útlého dětství se u mě začal projevovat syndrom neposednýchrukou, které musí neustále něco tvořit.

Momentálně tvořím Šité šperky - můj nejmilovanější obor, jsou to převážně autorské originály.
    

Také Dřevěné šperky - protože je to nádherný přírodní materiál,
i když v mém podání je poněkud veselejší.
  

Jelikož mne po cestě životem několikrát políbilo duchovno a zase na mě
přišel ten čas, vznikla kolekce " Pomocníci pro všední den ".
Tato kolekce představí kameny v jednoduchém šitém šperku, který pouze podtrhuje jejich krásu. Každý kámen je už od přírody naprogramován
na léčbu určitých lidských neduhů. Máte se na co těšit, kameny už čekají
na zpracování a jsou opravdu nádherné. Budou se průběžně doplňovat,
tak občas nakoukněte.
  

A tohle mě zkrátka baví kolekce " Dlouhé vedení " .
  


-------------------------------------------------------------------------------------------

co málo o mé osůbce
Maminka mi jako malé říkala - ty máš nervy jak špagáty.
Studium na SUPŠ v Praze na Žižkově - obor Hračka. Několik let práce
za PC v reklamních agenturách - hlavně Plotrník. Období umělecké
ztrnulosti. Období esoterické. Momentálně zpět v sobě, protože zase
cítím to kouzlo, jež mi proudí mezi prsty a bylo mi dáno do vínku odmala.
A hlavně maminka dvou pidi holčiček, jedna šla do školky a druhá leze,
takže nestíhám co bych chtěla a spousta nápadů vyšumí.
Ale tak to má být. Karma je karma :))

Žádné komentáře:

Okomentovat